دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1399 - 00:28

لیگ قهرمانان‌ آسیا| برد پرسپولیس با طعم صدرنشینی/ سپاهان همچنان روی نوار شکست

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست التعاون در صدر گروه C قرار گرفت اما سپاهان شکست دیگری را پذیرا شد.
کد خبر : 515953
photo_2020-09-16_02-19-13.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان کشورمان از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در دوحه به مصاف حریفان عربستانی خود رفتند که در این بین پرسپولیس موفق به کسب دومین برد خود شد اما سپاهان باز هم مقابل حریف عربستانی‌اش شکست خورد.


در ورزشگاه اجوکیشن سیتی پرسپولیس در بازی برگشت مقابل مصاف الاهلی باز هم به برتری یک بر صفر رسید تا در صدر گروهش قرار بگیرد. تک گل این بازی را بشار رسن در دقیقه 47 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. ضمن اینکه آل‌کثیر در نیمه اول و رسن در نیمه دوم تیرک دروازه التعاون را به لرزه در آوردند.


در گروه C قبل از این بازی تیم الشارجه موفق شد با نتیجه چهار بر دو الدوحیل را شکست دهد. تیم‌های الدوحیل و الشارجه بعد از پرسپولیس 7 امتیازی با یک امتیاز کمتر در رده دوم و سوم جدول گروه C قرار دارند.


سپاهان نیز در ورزشگاه جاسم‌بن حمد مقابل النصر به میدان رفت که  این بازی با گل‌های عبدالله مادو در دقیقه ۳۲ و حمدالله ۴۰  به سود نماینده عربستان به اتمام رسید.


در گروه D نیز پیش از این مسابقه تیم السد موفق شد با چهار گل العین را از پیش رو بردارد.


سپاهان با این شکست همچنان با 3 امتیاز در رده سوم جدول گروه D باقی ماند. النصر 10 امتیاز صدرنشین این گروه است و السد نیز با 8 امتیاز در رده دوم قرار دارد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته